Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: groen dubbelonderstreepte woorden --> in text advertisement :(

Gebruiker Bonijntje's schermafbeelding

Standaard groen dubbelonderstreepte woorden --> in text advertisement :(

Ik weet niet of ik de enigiste ben, maar ik heb ineens LAST van groen onderstreepte woorden in mijn IGM's
    als ik met de muis eroverheen ga (dus niet eens klik) krijg ik reclame voor bijv een I-Pad.

Weet iemand hoe ik ervan af kom?? de virus scan laten scannen blijkt niet te helpen en coockies verwijderen ook niet.
    Het blijkt een script te zijn die travian meestuurd en het moet op je computer herkenbaar zijn aan een bestandje met intellitext in de naam......dit begreep ik naar wat speurwerk, maar hoe ik ervan af kom?

Weet je de oplossing dan hoor ik dat graag!
    Solid4ever

Gebruiker

Standaard

Beste Bonijntje,

Dit komt waarschijnlijk om dat je een soort van text add hebt. Je zult moeten zoeken welk programma dit doet. Zo heb je bijvoorbeeld google text adds en nog een aantal programmas.

Hier een is een link naar hoe je Google Text Adds verwijderd of blokkeerd.
    http://www.techsupportalert.com/how_...e_text_ads.htm

Mogelijk kun je het ook verwijderen doormiddel van een anti-spyware programma.

Het staat dus los van Travian.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet.

Support
    Tim
    Laatst gewijzigd door Valliant : 09-09-2011 om 21:32

Gebruiker Bonijntje's schermafbeelding

Standaard

AAhhh Valliant,

Heel erg bedankt.
    Met die info moet het kunnen lukken
    Solid4ever

Gebruiker

Standaard

Ik had hetzelfde probleem,

inmiddels opgelost door een ad blocker te installeren, maar je kan wel zeggen dat het niets met Travian te maken heeft,....
    het blijft wel vreemd dat ik het pas gekregen heb sinds de start van de laatste speed server,... en er bij geen enkele andere website last van had.
    Het heeft in mijn ogen dus wel degelijk iets met Travian te maken,....

Gebruiker

Standaard

Ik heb er ook inderdaad last van, en alleen bij travian
    Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.
    Warfare 2006/2007 - De Brouwerij 2007/2008 - Bifröst 2009/2010 -
    Rebels & Feniks 2011/2014 - Lab(i)el 2014/?

Gebruiker RingRing's schermafbeelding

Standaard

Dit is niet alleen door adsense zoals eerder werd gepost, Ik heb dit zelf ondervonden en het heeft ook iets te maken met skype. als je de skype toolbar hebt dan zoekt hij automatisch naar mogelijk "nummers"die je kan bellen. Dus alles met cijfers word gezien door skype als een mogelijk contact nummer. Je kan de skype toolbar helemaal verwijderen oftewel moet je kijken in die instelling.

Als het dat niet is, dan is het inderdaad de adsense en kan die verwijderd worden met een spyware programma..

Hier een van de freeware spyware programma's en de beste die ik ken
    *link verwijderd*

Moderator Break - Cronicle
    Helaas heb ik je link moeten verwijderen. Aangezien wij niet kunnen beoordelen of het geplaatst spyware verwijdering programma veilig is.
    Wel bedankt voor het meedenken!
    Laatst gewijzigd door Cronicle : 04-04-2012 om 17:31
    || s2 - Linblin|| s7 - Hertog ||oud- s2 - DUNCAN ||s7- Baazie75 (Pinda)||
    Te vinden op de .com Speed t3.6 - MileyCyrus - TWERKTWERKTWERK

Ex-Forum Admin

Standaard

Onmogelijk dat dat door Travian op jullie PC wordt getoond. Travian maakt ingame sinds jaar en dag geen reclame (enkel nu in het uitlogscherm).

Ik heb eens voor jullie op andere fora gekeken naar "groene onderstreepte woorden" en ik heb goed nieuws. Jullie zijn niet de enige met die probleem. Gelukkig worden er ook een aantal oplossingen aangedragen, waarvan deze het vaakst wordt genoemd:
    Hebben jullie toevallig Vuze op je pc staan? Dan is daarmee waarschijnlijk ook een toolbar geïnstaleerd. Het makkelijkst is om deze te verwijderen. Je kan ook zoeken naar "coupons" in die toolbar en het vinkje dat daarbi uitzetten. (Bron: HCC forum)

Succes!

Gebruiker

Standaard

Mijn fout, lag inderdaad niet alleen aan travian had er over heel internet last van.
    Probleem is al opgelost, lag inderdaad aan een toolbar die was gedownload.

Bedankt in ieder geval
    Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.
    Warfare 2006/2007 - De Brouwerij 2007/2008 - Bifröst 2009/2010 -
    Rebels & Feniks 2011/2014 - Lab(i)el 2014/?

Gebruiker

Standaard

Het lijkt inderdaad onwaarschijnlijk dat het bewust met Travian is meegekomen, maar het blijft vreemd dat er dus meerdere mensen zijn die dit probleem alleen maar met Travian hebben.

Omdat ik het nooit eerder zo heb meegemaakt wist ik ook niet zo snel hoe dit in een paar Google zoekwoorden te vinden.
    Uiteindelijk ben ik er dankzij dit topic wel achtergekomen en had ik het binnen een minuut opgelost, er zijn diverse gratis ad-blockers te vinden op internet.

Voor de volledige en technische duidelijkheid:

Ik had de groen onderstreepte woorden met ads voor voornamelijk ipods en ipads compleet random achter woorden in beeld (bijvoorbeeld de ene keer "productie" de andere keer weer "uur", maar ook delen van dorpsnamen konden ineens een ad zijn geworden.

Ik had het alleen met Chrome als browser, niet bij IE of Firefox.
    En ik heb geen enkele extra toolbar geinstalleerd.

Het blijft voor mij raar dat het probleem bij mij (en anderen) zo direct met Travian verbonden lijkt, maar aangezien het simpel en goed is opgelost,.... klaar.

Succes voor anderen die met hetzelfde te kampen hebben.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cronicle Bekijk bericht
    Onmogelijk dat dat door Travian op jullie PC wordt getoond. Travian maakt ingame sinds jaar en dag geen reclame (enkel nu in het uitlogscherm).
    Op .com, .de en vele andere versies van travian werden in T2 en T3(.6) boven elke pagina advertenties geplaatst. Dit ben ik met T4 echter nog niet tegengekomen.
    Je hebt wel gelijk wanneer je praat over enkel de .nl versie. Deze is ingame altijd reclame vrij geweest.

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Regels voor berichten