Beste Spelers.
Vele malen hebben jullie geroepen om een T3.6 server en even vaak hebben wij gemeld dat deze er niet meer komt, omdat Duitsland dit niet meer wil. Toch hebben we de wens wel altijd doorgegeven en ook zelf om T3.6 gevraagd. Of die er werkelijk gaat komen is niet zeker maar het is in ieder geval wel in discussie. Vele draadjes omtrent de terugkeer zijn gesloten. Nu dit draadje met poll vanuit onze kant omdat er een kleine kans bestaat dat we toch een T3.6 server kunnen krijgen.
Hiervoor kunnen we dus niet zonder jullie. Als we het voor elkaar krijgen nog een keer een T3.6 te laten starten zullen jullie als speler ook moeten laten zien dat het niet bij alleen roepen om een T3.6 gaat maar dat er ook daadwerkelijk gespeeld gaat worden op de T3.6. De laatste t3.6 kent dusdanig weinig registraties dat die echt niet rendabel is. Natuurlijk is dan de veel gehoorde opmerking ja die is niet aangekondigd. Dat klopt dat was een fout van onze kant, al ben ik van mening dat dat niet heel veel invloed op de registratie zal hebben gehad. Toch wil ik T3.6 nog een kans geven maar als de registratie nu weer tegenvalt zal dit ook echt de laatste T3.6 zijn ( als we hem krijgen). Het behoud van T3.6 gaan willen we dus nu in handen van de spelers gaan leggen.
Als er er bij jullie voldoende interesse is zullen wij alles proberen de T3.6 nog een keer terug te krijgen. Zodat we jullie een classic server kunnen bieden. Voor hoelang ik durf het niet te zeggen ( het is niet eens zeker dat we de classic uiteindelijk ook gaan krijgen)
Bij deze een poll dus om te zien hoe groot het animo is voor het behoud van een classic T3.6 server
Groeten Red Dragon
en het Travian NL Crew Team

Met citaat antwoorden