Bekijk resultaten enquête: Behoud van een Classic T3.6 server

Aantal stemmers
316. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, Ik wil graag op een classic T3.6 server spelen

293 92,72%
  • Nee, Ik speel liever alleen op een T4 server

23 7,28%
Pagina 1 van 26 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 260

Discussie: Nog 1x T3.6 of niet

Community Manager CM_Red Dragon's schermafbeelding

Standaard Nog 1x T3.6 of niet

Beste Spelers.

Vele malen hebben jullie geroepen om een T3.6 server en even vaak hebben wij gemeld dat deze er niet meer komt, omdat Duitsland dit niet meer wil. Toch hebben we de wens wel altijd doorgegeven en ook zelf om T3.6 gevraagd. Of die er werkelijk gaat komen is niet zeker maar het is in ieder geval wel in discussie. Vele draadjes omtrent de terugkeer zijn gesloten. Nu dit draadje met poll vanuit onze kant omdat er een kleine kans bestaat dat we toch een T3.6 server kunnen krijgen.

Hiervoor kunnen we dus niet zonder jullie. Als we het voor elkaar krijgen nog een keer een T3.6 te laten starten zullen jullie als speler ook moeten laten zien dat het niet bij alleen roepen om een T3.6 gaat maar dat er ook daadwerkelijk gespeeld gaat worden op de T3.6. De laatste t3.6 kent dusdanig weinig registraties dat die echt niet rendabel is. Natuurlijk is dan de veel gehoorde opmerking ja die is niet aangekondigd. Dat klopt dat was een fout van onze kant, al ben ik van mening dat dat niet heel veel invloed op de registratie zal hebben gehad. Toch wil ik T3.6 nog een kans geven maar als de registratie nu weer tegenvalt zal dit ook echt de laatste T3.6 zijn ( als we hem krijgen). Het behoud van T3.6 gaan willen we dus nu in handen van de spelers gaan leggen.

Als er er bij jullie voldoende interesse is zullen wij alles proberen de T3.6 nog een keer terug te krijgen. Zodat we jullie een classic server kunnen bieden. Voor hoelang ik durf het niet te zeggen ( het is niet eens zeker dat we de classic uiteindelijk ook gaan krijgen)

Bij deze een poll dus om te zien hoe groot het animo is voor het behoud van een classic T3.6 server

Groeten Red Dragon
    en het Travian NL Crew Team
    Mraedis kijkt eens links en rechts. Mraedis knuffelt Red_Dragon en rent hard weg

Gebruiker

Standaard Klassiek is goed = moet blijven

Klassieke server MOET blijven

Gebruiker

Standaard

Wil nog een keer als gallier!

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk zal de animo voor een T3,6 in Nederland gewoon niet groot genoeg blijken te zijn. Het lijkt mij daarom beter om gewoon op de .com 1 T3,6 server te laten draaien. Het is toch beter om 1 grote actieve T3,6 server te hebben op de .com dan in 5 verschillende landen een onrendabele en saaie T3,6.
    [22:25] <Tyl> Diep van binnen weet ik dat je elke lullige opmerking maakt uit liefde..

S6: unknown artist
    S1: knabbel&babbel

Gebruiker

Standaard

Heel graag nog een keer!

Gr,

Steef
    2007/2008 Stefan Tha Hero Stomme toren op 100.
    2008/2009 Rafelman Botsers
    2011-2012 S7 Lastresort Avoid
    2012-2013 S5 Mighty Frog (Saintz)

Gebruiker magnificus's schermafbeelding

Standaard

Wil ook graag nog een keer!

Ben alles nog aan het leren!

Gebruiker zeepaardje's schermafbeelding

Standaard

Jeppppp!!!!!

Nog 1 keer om het af te leren.

Gebruiker

Standaard

Ja, nog een keer 3.6

Gebruiker TDBke's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop van harte dat er nog 1x een T3.6 server zou draaien (aangekondigd, lol). Heb de T4 ook tijdje gespeeld maar moet eerlijk toegeven dat deze Travian server me onvoldoende of niet echt kon boeien, dus na paar maandjes account verwijderd (mis verscheidene factoren welke er in classic aanwezig zijn, enige positieve vond ik de avonturen om op deze wijze gratis goud te kunnen verkrijgen).

Dus hopelijk komt er nog zeker 1 classic Dank je Red Dragen voor dit voorstel/poll
    Hope for everything. Expect nothing.

Gebruiker cocoamok's schermafbeelding

Standaard

Het is goed dat de crew nu een poll over T3.6 start. Mooi zou zijn als ze mensen vragen te gaan stemmen via een massmail actie. dan krijg je een mooi beeld denk ik. Nu zijn het de actieve forumgebruikers, dat is mooi, maar dat is niet een hele grote groep.

Regels voor berichten