Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Oase veroveren

Gebruiker

Standaard Oase veroveren

Hoi,
    Het is misschien een simpele vraag voor sommige maar ik speel travian nog maar net,
    De vraag is : Als ik een Oase wil veroveren waar alleen dieren zitten en ik stuur mijn held,Dan is hij steeds dood?

Mvg, Siebe16

Poca Loca Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste Siebe16,

De dieren van de natuur hebben elk op zich ook een redelijke defensieve waarde.

http://t4.answers.travian.nl/?aid=109#go2answer

Als jij je held niet voldoende aanvalspunten indeelde, en geen troepen meestuurt, zal hij inderdaad vaak sterven, wat een kostelijk zaakje kan worden.

Een simpele oplossing (zeker in het begin), is om deze dieren te vangen met kooien, zodat je daarna de lege oase kan veroveren.

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker

Standaard

Als je niet genoeg kooien hebt, of ze wil opsparen, is de meest voor de hand liggende oplossing de oase te vegen door voldoende aanvalstroepen mee te sturen met de held. Hoeveel je er nodig hebt kan je berekenen aan de hand van de veldslagsimulator in de verzamelplaats.
    nu, wel opgepast, ik heb wel vaker gehoord dat de simulatie bij oases niet altijd even correct is. het beste resultaat wordt gehaald als je een populatie van 500 invult.

je stuurt dus best iets meer troepen dan nodig ( en zowiezo, hoe meer, hoe beter)

Mvg,
    K

Regels voor berichten