Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 18 van 18

Discussie: Mogelijke verbeterpunten: Handleidingcontest en betere locatie voor AF-handleidingen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Beste BlaxXx,

Hartelijk dank voor je feedback, zoals jullie wellicht al weten zijn er registratie codes verzonden om de alpha versie van Travian 5 te spelen/proberen. De registratie codes zijn random verzonden aan actieve spelers wereldwijd en spelers die evaluaties/enquêtes invulde.

Zodra de T5 uitkomt zal er uiteraard voldoende informatie beschikbaar zijn.

- Tovenaar
    Uiteraard wisten we dat niet, waarom zouden we dat weten?
    In de zoveel jaren dat ik travian speelde heb ik nog nooit rechtmatig codes gekregen van testservers
    En ik vind mezelf een van de betere personen om servers te testen vanwege m'n intense spelen. Ook vul ik enquetes en evaluaties in, maar heb er nooit feedback op gekregen.
    Ook het aantal nuttige bijdragen dat ik heb geleverd om bugs of veranderingen te vinden heeft niet geholpen

En ik ben zelfs eens geselecteerd geweest door RD als "main influencer" omdat het social media team van travian dat vroeg.

Of misschien zoeken ze bij travian juist geen personen die goed zijn in zo'n zaken? Omdat ze dan voor de release nog hun hele versie kunnen opdoeken... Misschien zou dat het zijn ^^

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Uiteraard wisten we dat niet, waarom zouden we dat weten?
    In de zoveel jaren dat ik travian speelde heb ik nog nooit rechtmatig codes gekregen van testservers
    En ik vind mezelf een van de betere personen om servers te testen vanwege m'n intense spelen. Ook vul ik enquetes en evaluaties in, maar heb er nooit feedback op gekregen.
    Ook het aantal nuttige bijdragen dat ik heb geleverd om bugs of veranderingen te vinden heeft niet geholpen

En ik ben zelfs eens geselecteerd geweest door RD als "main influencer" omdat het social media team van travian dat vroeg.

Of misschien zoeken ze bij travian juist geen personen die goed zijn in zo'n zaken? Omdat ze dan voor de release nog hun hele versie kunnen opdoeken... Misschien zou dat het zijn ^^
    Beste Fluxie,

De Travian 5 Alpha versie is al verschillende malen aangekondigd op de officiële blog pagina van Travian, vandaar dat je het eventueel zou kunnen weten. Ter verduidelijking staat het bericht nu in het Nederlands onder het kopje aankondigingen. Ook staan hier extra veiligheid voorschriften vermeld, hier graag extra zorg voor.

Wie, wanneer en hoeveel Alpha uitnodigingen verzonden zullen worden is tot heden niet bekend bij mij. Indien wij de mogelijkheid krijgen om Alpha "keys" te verloten dan zullen deze gegeven worden aan diegene die capabel zijn en correct en op een juiste manier feedback kunnen geven. Ook zal diegene passie voor de game moeten hebben, daar draait het natuurlijk om. De game wordt momenteel tijdens de Alpha versie in het Engels en Duits gepubliceerd dus ook daar zal rekening mee gehouden moeten worden.

Wordt vervolgd dus,

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

De conclusie is dus dat men alleen geinteresseerd in guides voor T5, omdat de hele T4 eruit gaat? En dan nog is het mogelijk dat je gewoon registreert op de nl3 en van daaruit een guide sch rijft
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Beste Fluxie,

De Travian 5 Alpha versie is al verschillende malen aangekondigd op de officiële blog pagina van Travian, vandaar dat je het eventueel zou kunnen weten. Ter verduidelijking staat het bericht nu in het Nederlands onder het kopje aankondigingen. Ook staan hier extra veiligheid voorschriften vermeld, hier graag extra zorg voor.

Wie, wanneer en hoeveel Alpha uitnodigingen verzonden zullen worden is tot heden niet bekend bij mij. Indien wij de mogelijkheid krijgen om Alpha "keys" te verloten dan zullen deze gegeven worden aan diegene die capabel zijn en correct en op een juiste manier feedback kunnen geven. Ook zal diegene passie voor de game moeten hebben, daar draait het natuurlijk om. De game wordt momenteel tijdens de Alpha versie in het Engels en Duits gepubliceerd dus ook daar zal rekening mee gehouden moeten worden.

Wordt vervolgd dus,

- Tovenaar
    Is het door mijn bericht dat jouw bericht deze nacht nog geplaatst werd? Bedankt :-)

Na het zien van T5 (ik kreeg gisteren reactie op mijn bericht) heb ik geen zin meer om die server te gaan testen. Het was heel onoverzichtelijk, en alles is van z'n plek verandert, het is een nieuw spel geworden eigenlijk. Geen T3, T3.5, T3.6, T4, T4.x of verjaardagsserver, het lijkt zelfs niet op de huidige NL3.

Er zijn heel veel nieuwe zaken, maar er zijn ook zaken weg waarvan we dachten dat ze nooit weg zouden gaan. Of ik heb het igmen in z'n oude staat nog niet teruggevonden, dat kan ook Wat dan weer een bewijs is voor het onoverzichtelijke ;-)

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

IGMen lijkt inderdaad weg te zijn en is dus waarschijnlijk vervangen door die soort van in game chat functie.

Voor mensen die een kijkje willen nemen op T5, en die ik het toevertrouw Stuur me een PBtje :")
    S5 Gargoylish | S2 J.B.
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S3 Svenke | S7 Pokédex
    S6 The Beginning | S1 Oletá Vulpecula
    ComQ EllenAlexandra | S3 Spionnodig

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    ik zat op het forum van .com te struinen en ik zag het volgende topic. Het leek mij een leuk idee om zoiets ook hier te organiseren, net zoals met de andere contesten is gedaan.

Verder is het huidige handleidingentopic niet echt toegankelijk voor nieuwe spelers en worden verschillende handleidingen in verschillende topics geplaatst. Is het een mogelijkheid deze een betere locatie te geven? Op korte termijn zal dit misschien niet heel erg effectief zijn, maar ik denk dat het op lange termijn niet alleen het aantal travianners verhoogt, maar het ook gemakkelijker maakt voor de crew aangezien zij minder vragen zullen krijgen.

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Vinicio
    Helemaal mee eens, helaas is er in 15 maanden niet veel veranderd.
    Ook de handleidingen op de .com zijn maar minimaal.
    Travian kingdom ook nog geen handleiding voor gevonden.

Gebruiker

Standaard Offt opic

Als n00b hier....maar wat zijn AF handleidingen? Google wilt m'n bijdehande vriend niet zijn vandaag

Gebruiker

Standaard

Hallo,

AF staat voor Algemeen Forum. De gehele website forum.travian.nl dus.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Soortgelijke discussies

1. betere kaart
    By ben4433 in forum Ideeën
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 04-02-2011, 13:56

Regels voor berichten