Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: Verkenners

Gebruiker

Standaard Verkenners

HOI, il heb net 10 verkenners gestuurd om iemand's troepen en verdediging te checken maar alle 10 verkenners zijn gedood. Nou vraag ik me af hoe dit komt? De speler had maar 150 populatie. Doden vallenzetters mijn verkenners of kan het iets anders zijn? Misschien moet ik meer verkenners sturen? Wie kan me hierbij helpen?

Support Supp_Ashwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toniooo Bekijk bericht
    HOI, il heb net 10 verkenners gestuurd om iemand's troepen en verdediging te checken maar alle 10 verkenners zijn gedood. Nou vraag ik me af hoe dit komt? De speler had maar 150 populatie. Doden vallenzetters mijn verkenners of kan het iets anders zijn? Misschien moet ik meer verkenners sturen? Wie kan me hierbij helpen?
    Hallo Toniooo,

Verkenners worden niet gedood door een vallenzetter. Je kunt met je scouts inderdaad een dorp scouten maar als de verdediger ook scouts heeft dan vechten jouw scouts tegen de zijne.

Dan wordt er simpelweg een rekensom gedaan om te zien wie de winnaar is. Als hij bijvoorbeeld 100 scouts heeft krijg jij geen informatie en zullen je scouts sterven.

Mocht je nog meer vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen
    Laatst gewijzigd door Supp_Ashwin : 07-09-2016 om 18:38

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Is het eigenlijk niet heel raar dat je bij verkenners kan kiezen tussen overval en aanval?
    Je kan namelijk geen verdedigende verkenners doden bij een gevecht tussen verkenners.
    Dan moet je toch eigenlijk altijd overval versturen?

Waarom is dat dan niet default zo?

Of is er een voordeel om ze als aanval te versturen waar ik mij niet van bewust ben?
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

[Support_Ashwin aanpassing] Klopt foutje

Wat wel lijkt te schelen is de muur hoogte, soort scouts, populatie verschil.
    10 waren er niet genoeg. Als je er door wilt komen, moet je (liefst) veel meer scouts sturen dan dat hij heeft staan.
    Laatst gewijzigd door Supp_Ashwin : 11-09-2016 om 14:58 Reden: Citaat van oud bericht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Is het eigenlijk niet heel raar dat je bij verkenners kan kiezen tussen overval en aanval?
    Je kan namelijk geen verdedigende verkenners doden bij een gevecht tussen verkenners.
    Dan moet je toch eigenlijk altijd overval versturen?

Waarom is dat dan niet default zo?

Of is er een voordeel om ze als aanval te versturen waar ik mij niet van bewust ben?
    Je hebt helemaal gelijk. Default kunnen we de spelers niet aandoen. Vooral spelers die met romeinen spelen zullen er niet blij mee zijn, die gebruiken scouts vaak om te faken (19 scouts + 1 kata). (Dit heeft te maken met lage kosten van romeinse scouts tegenover andere units)
    Laatst gewijzigd door Supp_Ashwin : 07-09-2016 om 19:21

Forumregels | Spelregels

Gebruiker

Standaard

Die wist ik wel, maar dan kan je alleen scouts toch default op overval zetten en alleen de aanval optie als er een ander soort troep geselecteerd wordt?

Of is dat weer lastig met programmeren? Wiskundig is het in ieder geval te bepalen.
    My name is nobody

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Die wist ik wel, maar dan kan je alleen scouts toch default op overval zetten en alleen de aanval optie als er een ander soort troep geselecteerd wordt?

Of is dat weer lastig met programmeren? Wiskundig is het in ieder geval te bepalen.
    Ik vermoed dat het inderdaad lastig is met programmeren. Durf het niet zeker te zeggen

Forumregels | Spelregels

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Zal wel meevallen,

maar het lijkt me onzin, want je hebt toch de keuze zelf al om aanval/overval of zelfs versterking aan te tikken? Geldt voor overige troepen ook, dus waarom zou je een uitzondering maken voor alleen scouts?

Daarbij klopt het ook niet dat scouts voor een romein de beste units zijn om mee te faken...

Qua gs kosten miscchien wel, maar als je t uitrekent op basis van bouwtijdverlies vs off sterkte dan word je veeg sterker als je de bouwtijd in stallen benut voor echte off units en voor de fakes legio bouwt
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Zal wel meevallen,

maar het lijkt me onzin, want je hebt toch de keuze zelf al om aanval/overval of zelfs versterking aan te tikken? Geldt voor overige troepen ook, dus waarom zou je een uitzondering maken voor alleen scouts?

Daarbij klopt het ook niet dat scouts voor een romein de beste units zijn om mee te faken...

Qua gs kosten miscchien wel, maar als je het uitrekent op basis van bouwtijdverlies vs off sterkte dan word je veeg sterker als je de bouwtijd in stallen benut voor echte off units en voor de fakes legio bouwt
    Vraag over uitzondering: Omdat aanvallen versturen met scouts zinloos is en natuurlijk kan je het zelf kiezen. Maar waarom kiezen voor iets dat zinloos is en die keuze er in laten?

En wat betreft je opmerking over dat scouts niet het beste zijn geef jezelf het antwoord al dat dit situatie afhankelijk is. In sommige gevallen dus wel en in andere gevallen niet. Alhoewel ik het met je eens dat ik ook meestal voor legio zou kiezen.
    Laatst gewijzigd door Renzo99 : 11-09-2016 om 07:37
    My name is nobody

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Zal wel meevallen,

Qua gs kosten miscchien wel, maar als je t uitrekent op basis van bouwtijdverlies vs off sterkte dan word je veeg sterker als je de bouwtijd in stallen benut voor echte off units en voor de fakes legio bouwt
    Dat klopt, maar ik zei toch ook niet dat het de beste optie was Ik zei dat spelers dit vaak doen

Verder is de vraag al beantwoord, voor reacties/discussies kun je elkaar in pm schrijven.

Forumregels | Spelregels

Regels voor berichten