Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 tot 170 van 258

Discussie: Potentietopic Allianties

Gebruiker

Standaard

Ik ben jullie papa en jullie papa roept om op te houden met RUZIE MAKEN!!! Kapiche kalm aan of het is poepeklets

Six million ways to die, choose one.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VM. Bekijk bericht
    Ik denk het ook wel te maken heeft met de lage spelersaantallen en de instelling van sommige spelers... verder geef ik je geen ongelijk hoor, maar je haalt de mogelijkheid voor een potentieel leuk gewestenoorlogje weg door hun de kans te bieden bij jullie aan te sluiten... gewoon omdat je bang bent dat je mogelijk in de minderheid bent t.o.v. midgets/nato/kinsman/bloem of w/e. Dit deed je vorige s1 ook en dat heeft voor andere partijen de server ook een klein beetje verpest...
    Hoe kun je nou in de minderheid zijn tegenover allianties zoals NATO en Kingsman met beide 10 spelers en Bloem met maar 8(9) spelers

Maak je geen zorgen, voor Bloem is de server niet "verpest". We vermaken ons prima

S1 (Popcorn) is genoeg over gezegd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Trouwens Vince, wie is de speler "G. Callen"? Is dat ook geen PD'er? Of is het jullie gewoonte iemand in jullie stronghold een mooie crop te laten nemen en deze zonder tegenstrubbelingen te laten uitbouwen?
    G. Callen behoort inderdaad bij Bloem, topdeffer met al 200k preats
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Hoe kun je nou in de minderheid zijn tegenover allianties zoals NATO en Kingsman met beide 10 spelers en Bloem met maar 8(9) spelers

Maak je geen zorgen, voor Bloem is de server niet "verpest". We vermaken ons prima

G. Callen behoort inderdaad bij Bloem, topdeffer met al 200k preats
    zou wel echt super goed zijn man, gallische deffer met 200k praets
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    We zijn een zeldzaamheid tegenwoordig.
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht

Hoe kun je in de minderheid zijn? Wat denk je zelf?

Maar voor de duidelijkheid even, mijn punt was eigenlijk gewoon dat er tegenwoordig geen strijd meer om het gewest wordt gevoerd (Bloem daargelaten), maar in plaats daarvan de sterkte spelers worden overgenomen... wat ten koste gaat van het spelplezier de eerste 100-130 dagen en (imo) ook de meest interessante oorlogen...

Maar dit is gewoon mijn mening, die van jullie zal waarschijnlijk wel anders zijn... vind het gewoon jammer...

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Ik heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren hoor, het is 2de kerstdag :d, jij had blijkbaar op kerstdag zelf tijd te over, terwijl alle rest met vrienden en/of familie aan het vieren was. Ieder zijn keus zeker.
    Trouwens, weet je wat dubbelposten is?
    Deze is wel jammer Glennie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VM. Bekijk bericht
    Hoe kun je in de minderheid zijn? Wat denk je zelf?

Maar voor de duidelijkheid even, mijn punt was eigenlijk gewoon dat er tegenwoordig geen strijd meer om het gewest wordt gevoerd (Bloem daargelaten), maar in plaats daarvan de sterkte spelers worden overgenomen... wat ten koste gaat van het spelplezier de eerste 100-130 dagen en (imo) ook de meest interessante oorlogen...

Maar dit is gewoon mijn mening, die van jullie zal waarschijnlijk wel anders zijn... vind het gewoon jammer...
    Ja het is gewoon waar mensen zin in hebben hea, met topsspelers kun je beter spelen ( wat voor vele een doel is ) met minder tijd te besteden. Ga je dan nog denken dat veel sterke spelers ook wel goud besteden is het logische dat ze dan vaak het beste voor hun account ( gelddingetje ) kiezen.
    Al is het natuurlijk wel jammer ja!

Gebruiker

Standaard

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker

Standaard

Gewoon uit nieuwsgierigheid... ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jullie de centrumspelers van Empire willen gaan deffen als de meesten allemaal aanvallers zijn Ik zie ook nergens deffers van jullie dichtbij liggen (heb wel aardig idee welke dat zijn)... dus ik ben wel benieuwd hoe jullie dat gaan regelen straks

http://www.gettertools.com/ts4.travi...iance/6-Empire

Edit: https://media.giphy.com/media/zA8YZufPBK46Y/giphy.gif
    Laatst gewijzigd door VM. : 26-12-2016 om 22:24

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    Ja toch!

Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker M-J-A's schermafbeelding

Standaard

Iemand zin om de afgelopen 3 pagina's samen te vatten?
    S5 - Kazumi
    Oud: Mephobia, Me Gusta, Res Dogs, Popcorn, Empire
    Huidig: TNS

Regels voor berichten