Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 tot 35 van 35

Discussie: Buitenlandse talen in profiel

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

juist dat is waarom we beperken tot algemeen acceptabele talen,
    daar is het NL domein zelfs ruim in, Engels accepteren want geloof maar niet dat die ruimte er is op andere domeinen.
    Ik vind het belachelijk dat jullie verwachten dat jullie vinden dat MH alles maar moeten googlen, idd vaak beroerd vertaald.
    Je speelt op een NL server, gedraag je dan ook zo.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Ik vind deze discussie heel lastig want ik sta er heel anders in als jullie
    want het gaat pas in jullie eigen straatje zijn als het jullie
    directe tegenstander is die anderstalig je de meest erge ziektes toewenst.
    Wat is hier het probleem van?
    Schelden mag niet volgens de netetiquette/regels, dus zou hij/zij sowieso al de regels overtreden. Dit is misschien wel de slechtst mogelijk te bedenken argument waarom een vreemde taal niet zou mogen.
    En als iemand dan toch voor van alles wordt uitgemaakt, dan kan dat sowieso toch beter in een taal die hij/zij niet begrijpt? Want dan weet hij/zij ook niet dat hij/zij voor van alles uitgemaakt wordt.
    Ook het aanhalen van bots/multi accounts raakt wal noch schip.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    juist dat is waarom we beperken tot algemeen acceptabele talen,
    daar is het NL domein zelfs ruim in, Engels accepteren want geloof maar niet dat die ruimte er is op andere domeinen.
    Ik vind het belachelijk dat jullie verwachten dat jullie vinden dat MH alles maar moeten googlen, idd vaak beroerd vertaald.
    Je speelt op een NL server, gedraag je dan ook zo.
    Waar staat dat wij verwachten dat de MH maar alles moet googlen? Je haalt weer iets aan wat wal noch schip raakt.
    Als iemand vindt dat een profiel beledigend is omdat daar in het Chinees staat: alle Nederlanders stinken, rapporteert hij het toch met bewijs?
    Ook het ontvangen van IGM's die je niet begrijpt. Als je meer informatie wilt stuur je in het Nederlands/Engels terug van: joo spreek Nederlands/Engels, want ik snap je niet. Of nog beter, je delete de igm gewoon en staat er verder niet bij stil.

Zoals MCCFire al aanhaalt, het is gewoon geen probleem om andere talen toe te laten. En nee het brengt geen extra werk mee voor de MH, de MH hoeft alleen te reageren op igm's waarin mensen gerapporteerd worden (hetzelfde als ze nu dus doen).
    En mensen die het geestelijk allemaal niet aan kunnen, kunnen mensen gewoon negeren via het knopje in het profiel. Of ze lezen gewoon helemaal geen igm's.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Wat nou als Angela Merkel een ontzettend inspirerende quote maakt waarvan ik denk: Hee dat is mooi voor het profiel. Het kaart geen politieke agenda's aan, het beledigt niemand, geen racisme o.i.d. Gewoon een mooie Duitse quote, zoals er ook zoveel in het Nederlands bestaan.

Moet ik dan die quote gaan vertalen naar het Nederlands, waardoor het zijn 'kracht' verliest? (Want alles wat je naar het Nederlands vertaalt verliest zijn kracht, haha). Of mag ik die gewoon posten? In principe niet, want het geen EN of NL. Zijn zulke voorbeelden zo moeilijk om te accepteren?

Ookal is het geen Duits, maar is het Frans, of Spaans, maakt het uit?

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Je mag het posten, maar de Nederlandse vertaling moet erbij staan. (lijkt mij)

Gebruiker

Standaard

Er bestaat ook een leven naast een anderstalig tekstje in je spelersprofiel.

Deze discussie gaat om het principe, dat zie we allemaal, maar zet je principes op zij en ga kerstinkopen doen

Regels voor berichten