Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 tot 84 van 84

Discussie: Weerwolven #103 - Dominique

Gebruiker

Standaard

Ter informatie: Ik heb vannacht Otterman (die bewezen was bij MCC) laten dromen over Legioen met de droomstaf die ik in nacht 1 van Heintje heb gestolen. Daarom wist ik ook dat Heintje goed was.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Tja, ik kan enkel zeggen dat ik allesbehlave kleptomaan ben, dus otterman is in mijn eigen ogen een wolf en MCCfire ook aangezien hij droomde over otterman. 123berber had gelijk dat ze onder één hoedje konden spelen terwijl dat de burgers elkaar verdacht maakten.

Stemwijziging van Ghosstrol naar MCCfire
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Dat zou ik ook zeggen in jouw positie. Ik heb eens gekeken naar jouw stemgedrag:
    123berber 1x
    Ghosttrol 2x
    Tollie 2x
    cet cool 2x
    MCCfire 1x

Dus eigenlijk is iedereen (oke behalve 123berber n.a.v. je laatste opmerking) die nog leeft in jouw ogen een wolf
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik zie het eerder als een vorm van hoge activiteit in tegenstelling tot degenen die één keer online komen om te stemmen en dan niks meer van zich laten weten!
    Voor mij is in ieder geval nu wel duidelijk wie de wolven zijn.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten