Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: Travian woordenboek

Gebruiker PnLove's schermafbeelding

Standaard Travian woordenboek

Kan het travian woordenboek een update krijgen ? Snap de helft niet van wat mensen bedoelen hedendaags want het staat er niet in!

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PnLove Bekijk bericht
    Kan het travian woordenboek een update krijgen ? Snap de helft niet van wat mensen bedoelen hedendaags want het staat er niet in!
    Beste PnLove,

Kun je dan misschien een lijst geven met onbekende begrippen? Anders gaan we er random rotzooi in zetten hoor!

Met vriendelijke groet,

Support Doom

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker PnLove's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_Doom Bekijk bericht
    Beste PnLove,

Kun je dan misschien een lijst geven met onbekende begrippen? Anders gaan we er random rotzooi in zetten hoor!

Met vriendelijke groet,

Support Doom
    Ik kom er elke dag tegen en vergeet ze weer maar deze weet ik wel

SD
    SD lock
    Sup lock
    Deffblok
    WW Dorp (Zag iemand die getypt had dat hij een ww dorp had weggeschoten maar het ww is nog niet bezig?)

Ik las gewoon het oorlogstopic The Purge vs Vultures en 't zou wijs zijn zou ik er iets van zou verstaan want ben niet helemaal mee

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PnLove Bekijk bericht
    Ik kom er elke dag tegen en vergeet ze weer maar deze weet ik wel

SD
    SD lock
    Sup lock
    Deffblok
    WW Dorp (Zag iemand die getypt had dat hij een ww dorp had weggeschoten maar het ww is nog niet bezig?)

Ik las gewoon het oorlogstopic The Purge vs Vultures en 't zou wijs zijn zou ik er iets van zou verstaan want ben niet helemaal mee
    Hallo,

Mijn verontschuldigen voor de late reactie, blijkbaar krijg ik geen melding als er gereageerd wordt o.O

SD = Standaard def(preventieve verdediging in dorpen) of Startdorp (het eerste dorp waarmee je start)
    SD Lock = Startdorp lock(?) (een lock is het wegschieten van alle graanvelden, hoofdgebouw, marktplaats en opslag)
    Sup lock = Support dorpje lock (support dorpen zijn dorpen die gebruikt worden om feestjes te geven en grondstoffen te sturen)
    Defblok = Een verameling van def troepen om een aanvallend leger te stoppen.
    WW Dorp = Wereldwonderdorp, dat is het dorp waarin het wereldwonder gebouwd kan worden om de server mee te winnen. (Hoe die gast dat weg denkt te schieten weet ik niet, wat mij betreft een verspilling van troepen :P)

Ik ben toevallig dikke vrienden met de beheerder van de FAQ, ik zal eens vragen of hij ze erbij wil zetten.

Met vriendelijke groet,

Support Doom

Forumregels | Spelregels

Support Supp_Ashwin's schermafbeelding

Standaard

Hoi,

De grote vriend van Doom hier Hartelijk bedankt voor je feedback!

De volgende bepalingen heb ik opgenomen in faq

* SD = Standaard def(preventieve verdediging in dorpen) of Startdorp (het eerste dorp waarmee je start)
    *SD Lock = Startdorp lock(?) (een lock is het wegschieten van alle graanvelden, hoofdgebouw, marktplaats en opslag)
    *Sup lock = Support dorpje lock (support dorpen zijn dorpen die gebruikt worden om feestjes te geven en grondstoffen te sturen)
    *Defblok = Een verameling van def troepen om een aanvallend leger te stoppen.

Deze heb ik niet opgenomen omdat WW er al in vermeld staat
    *WW Dorp = Wereldwonderdorp, dat is het dorp waarin het wereldwonder gebouwd kan worden om de server mee te winnen. (Hoe die gast dat weg denkt te schieten weet ik niet, wat mij betreft een verspilling van troepen :P)

Met vriendelijke groet,
    Ashwin

Forumregels | Spelregels

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Mijn idee van SD was juist Support Dorp...
    Een SD lock is dan ook een Support Dorp Lock, waarin je de aanvoer van grondstoffen uit dat dorp blokkeert door de marktplaats en handelskantoor weg te schieten, liefst samen met silo's en pakhuizen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten