Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Instromers

Gebruiker Sanctaphrax's schermafbeelding

Lightbulb Instromers

Goedemiddag forumleden!

Na een pauze van enkele jaren hebben mijn dual en ik uit nostalgie weer een server opgepakt. We vertoeven nu op de NL1 rond de -50/-50. Ons Romeins dorpje kijkt uit over een mooi meertje en groeit als kool. (+-250 pop, 8 dagen bezig, 1st kolonist gemaakt)

Echter zijn al onze oude kennissen gestopt. Bovendien weten we door onze lange afwezigheid niet hoe de diplomatische kaarten er nu bijliggen. Het realpolitieke aspect zal zeker wel nog sterk zijn, dus als we daar alleen blijven rondhangen worden we vast opgeslokt.

Dus aan jullie de adviesvraag hoe wij, als instromers, nog een leuke tijd kunnen hebben op de server. Zijn er allianties die openstaan hiervoor en die ons een boost kunnen geven? En zo niet, hoever zouden we dan moeten stichten om net uit de agressieve regionen te komen maar ook niet te ver weg te zitten? Onze speelstijl houdt meestal in dat we in 1 dorp 24/7 een veeg draaien (normale barakken/stal) en in de andere dorpen defensie, om zowel aanvallend als defensief te kunnen helpen.

Alvast bedankt!

M

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

mooi verhaal

Gebruiker

Standaard

Omdat S1 geen top server zal zijn zou ik met dit verhaal ergens rond -140 gaan zitten als jullie gezamenlijk 10 uur + online zijn anders zou ik nog iets verder gaan zitten en eerst even de nieuwe opties ( artefacten ect ) inspecteren

Ik zou even in de gaten houden waar veel croppers worden ingenomen en daar natuurlijk of me inslaan ( alliantie ) of er van weg blijven

Gr
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Regels voor berichten