Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 tot 98 van 98

Discussie: Weerwolven #104 - Otterman

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Dankje voor de spelleiding, mensen praten volgens mij onderling wel erg veel, maakt het spel minder leuk als de echte variant
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Dankje voor de spelleiding, mensen praten volgens mij onderling wel erg veel, maakt het spel minder leuk als de echte variant
    Vind je? ik vind dat juist best tegenvallen.

Wel jammer van de vele waarschuwingen

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Gefeliciteerd Daan! Ik was nog aan het twijfelen, waarschijnlijk gaan ze mij pakken, toch meteen actie gebruiken? Had ik het maar gedaan.

Wat betreft je vraag Otterman. Ik zou zeggen dat je dan een trio krijgt wat samen moet overleven. Dus eenzamewolf+geliefde+helderziene

fan

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Gefeliciteerd Daan.

Bedankt voor het leiden otterman.

Ik wist gewoon dat ik helemaal fout aan het denken was in alles maar kon niet wijs worden waar ik de denk fout maakte. Slim gespeeld Tollie. Eigenlijk gaf je me gewoon alle wolven op een dienblaadje. Als boon actiever was geweest was je waarschijnlijk er minder goed vanaf gekomen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Dank! Het is toch altijd een klus om een goede balans te vinden tussen burgers en weerwolven maar dat iedereen ook leuke rollen heeft dat ze iets kunnen doen/speciaals hebben.

Vond het wel bijzonder dat beide spelers (1 weerwolf en 1 burger) beide dood gingen, met de enige ondode stem optie maar beide niet gebruikten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Wat betreft je vraag Otterman. Ik zou zeggen dat je dan een trio krijgt wat samen moet overleven. Dus eenzamewolf+geliefde+helderziene
    Ja was ook een overweging maar zat ik met de gedacht, ja die geliefde heeft dan helemaal niks met de helderziende. Dus met die twijfel deed ik het toch maar niet.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Ik had totaal niet verwacht dat ik dit zou winnen overigens. Vooral niet omdat ik 1 nacht niet gefloten had..
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Dank! Het is toch altijd een klus om een goede balans te vinden tussen burgers en weerwolven maar dat iedereen ook leuke rollen heeft dat ze iets kunnen doen/speciaals hebben.

Vond het wel bijzonder dat beide spelers (1 weerwolf en 1 burger) beide dood gingen, met de enige ondode stem optie maar beide niet gebruikten

Ja was ook een overweging maar zat ik met de gedacht, ja die geliefde heeft dan helemaal niks met de helderziende. Dus met die twijfel deed ik het toch maar niet.
    Ja, ik had idd ondode stem, maar ik durfde die niet in te zetten. Dat kon immers ook opgevat worden als dat ik iets gezien had.

Ik denk dat het beter is dat je cupido niet gebruikt hebt. Op een kleine groep haalt die vaak de balans eruit. En je had al 4 partijen: de burgers, de wolven, de fluitspeler en de eenzame wolf. Een eventuele 5e partij is dan imo te veel.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    "Eenzame Wolf: Voelt zich niet begrepen door de overige wolven en moet daardoor dus alleen winnen. Overige Wolven zien de Eenzame Wolf als Schaapswolf of Gewone Wolf, dit naar keuze van de Eenzame Wolf. De Eenzame Wolf staat er echter niet alleen voor: Zodra de Waarzegger en/of Sjamaan de Eenzame Wolf bekijken, moeten zij samen met hem/haar overleven. Dorpsgek/Droomblazer zien "Gewone Wolf" bij de Eenzame Wolf. Als een Helderziende eenmaal de Eenzame Wolf bekeken hebben, en zien daarna nóg een Eenzame Wolf, zien ze wel de rol "Eenzame Wolf", maar zijn hem/haar geen trouw verschuldigd: die blijft bij de eerste Eenzame Wolf."

Nee beiden, ik denk dat de waarzegger dan niet gaat samenwerken met de eenzame wolf omdat ie al 'trouw'/verliefd is op een ander. Maar wist het niet zeker.
    Als ik mij niet vergis sterft toch het hele liefdespaar als er 1 sterft?
    Dat betekend dan ook volgens mij dat beide personen uit het liefdespaar alleen kunnen winnen door met zijn tweeën over te blijven.
    Je krijgt in bovenstaand voorbeeld dan dat de eenzame wolf en de waarzegger gaan samen werken totdat er nog maar 3 of 4 personen over zijn.
    Je moet namelijk als liefdespaar de eenzame wolf lynchen tijdens de dag fase. (of een speciale vaardigheid hebben) om er van af te komen.

Was trouwens leuk om eens mee te lezen met een potje dat in gang was.
    My name is nobody

Regels voor berichten